FAQ Najczęściej Zadawane Pytania

FAQ Najczęściej Zadawane Pytania

1. Czy GAU jest polską marką?

    Tak, GAU to w 100% polska marka założona w 2013 roku, która od swych początków stara się odpowiadać na potrzeby aktywnych Kobiet.

    2. Gdzie szyte są ubrania GAU?

      Wszystkie nasze ubrania projektujemy w naszej pracowni w Gdyni, a szyjemy w lokalnych polskich szwalniach. Ubrania GAU uszyte są z doskonałej jakości bawełny pochodzącej z łódzkiej dziewiarni.

      3. Na czym polega zapis do newslettera?

        Zapisując się do newslettera GAU otrzymujesz możliwość otrzymywania najświeższych wiadomości na temat marki, a także 10% kod na pierwsze zakupy. W pierwszej kolejności na podany adres e-mail otrzymasz wiadomość z prośbą o jego potwierdzenie, gdy już to zrobisz otrzymasz wiadomość powitalną z kodem rabatowym.

        Pamiętaj aby sprawdzić także folder SPAM w swojej skrzynce, ponieważ czasem bywa tak, że właśnie tam trafiają wiadomości.

        4. Jakie są formy dostawy?

          Wszystkie nasze zamówienia wysyłamy na terenie Polski za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD lub do wybranego przez Ciebie Paczkomatu InPost. Przesyłki zagraniczne wysyłamy za pośrednictwem Poczty Polskiej.

          5. Jakie są koszty dostawy?

            Na terenie Polski:

            - 12zł Paczkomat InPost

            - 12zł Kurier DPD

            - 0zł Zamówienia powyżej 200zł wysyłamy do Ciebie za darmo Kurierem DPD oraz do Paczkomatu InPost

            Poza granicami Polski:

            - 35zł Europa

            - 70zł Australia i Oceania

            - 40zł Reszta Świata.

            6. Jaki jest czas realizacji?

              Wszystkie zamówienia staramy się wysyłać tak szybko, jak tylko jest to możliwe, a maksymalny czas realizacji zajmuje nam 2 dni robocze.

              7. Jakie są formy płatności?

                Swoje zamówienie możesz opłacić korzystając z szybkich płatności PayU, środkami ze swojego konta PayPal, płacąc za zamówienie Kurierowi DPD przy odbiorze lub zlecając tradycyjny przelew.

                8. Czy mogę wymienić zamówioną rzecz na inną?

                  Tak, możesz wymienić zamówioną rzecz na inny rozmiar, kolor lub coś zupełnie innego. Masz na to 14 dni od otrzymania zamówienia. Więcej informacji znajdziesz w zakładce Wymiany i Zwroty.

                  9. Czy mogę zwrócić zamówienie?

                    Tak, możesz dokonać zwrotu zamówienia w części lub całości. Masz na to 14 dni od otrzymania zamówienia. Więcej informacji znajdziesz w zakładce Wymiany i Zwroty.

                    Jeśli nie znalazłaś odpowiedzi na swoje pytanie, postaramy się na nie odpowiedzieć mailowo lub telefonicznie.

                    Koszyk

                    Twój koszyk jest pusty.

                    Dokonaj swoich pierwszych zakupów